Gas besparen was nog nooit zo eenvoudig. Met onze geavanceerde functionaliteiten kunt u tot wel 20% gas besparen per accommodatie per jaar.
Bespaar tot 20% gas per accommodatie door het slim sturen van de verwarmingssystemen.
Uw gasten komen aan in een aangename temperatuur doordat de accommodatie voor de boeking automatisch voorverwarmd.
Uw technische dienst profiteert van snel inzicht, waardoor ze efficiënter kunnen werken en storingen kunnen voorkomen.
Met onze geavanceerde functionaliteiten kunt u tot wel 20% gas besparen per accommodatie per jaar. Kortom, een slimme thermostaat die op afstand gestuurd wordt.
Voordat uw gasten arriveren, wordt de accommodatie automatisch voorverwarmd, zodat zij aankomen in een aangename temperatuur. Dit gebeurt volledig automatisch en is gekoppeld aan uw boekingssysteem. Hiernaast ziet u welke koppelingen met boekingssystemen insmart kan ondersteunen. Staat uw boekingssysteem er nog niet bij? Neem gerust contact met ons op!
Uw technische dienst profiteert van snel inzicht, waardoor ze efficiënter kunnen werken en storingen kunnen voorkomen. Uw medewerkers ontvangen direct een melding bij ketel storingen of dreigende storingen, zodat ze snel kunnen handelen om verdere problemen te voorkomen.
Meldingen
In ons platform wordt per ketel een logboek bijgehouden, zodat monteurs sneller storingen kunnen oplossen door beter inzicht in de situatie.
Logboek
In ons platform wordt per ketel een logboek bijgehouden, zodat monteurs sneller storingen kunnen oplossen door beter inzicht in de situatie.
Lees op Pretwerk.nl meer over onze oplossing voor Beheer op Afstand voor vakantieparken: https://pretwerk.nl/productnie...
Ja, de insmart module kan gecombineerd worden met alle merken en typen ketels. De module wordt aangesloten op de OpenTherm- of EMS-poort van de ketel. Wanneer deze niet beschikbaar zijn, wordt de module aangesloten op de aan/uit poort.
De oplossing is in eerste instantie ontwikkeld voor accommodaties met een CV-ketel, maar er zijn maatwerk oplossingen mogelijk voor all-electric accommodaties.
Deze besparing hebben we gemeten in de (milde) winter van 2022-2023.
- De besparing wordt bereikt doordat de verwarming nooit onnodig brandt. Of er een boeking is wordt uitgelezen uit het reserveringensysteem en alleen dan kan de temperatuur in de accommodatie ingesteld worden.
- Tevens kan er een klokprogramma ingesteld worden zodat er in de nacht of wanneer gasten weggaan de accommodatie niet onnodig lang door verwarmd. Dit doet geen afbreuk aan het comfort omdat de accommodatie vanaf bijvoorbeeld 6:30 weer opwarmt.
- De algoritmes in de insmart module sturen het systeem zo optimaal mogelijk aan. Dit betekent dat de maximale aanvoertemperatuur niet langer ingesteld hoeft te worden op de ketel. De insmart module stuurt de ketel zo efficiënt mogelijk aan, met een zo laag mogelijke aanvoertemperatuur.
De medewerkers van de technische dienst ontvangen meldingen van de systemen waar iets mee aan de hand is. Dreigt er bijvoorbeeld bij een ketel te lage waterdruk? Dan ontvangen ze een mailtje zodat ze kunnen zorgen dat er op een wisseldag bijgevuld wordt. Zo voorkomen ze eenvoudig meer storingen en grotere problemen.
Het park bepaald bij welke temperatuur ze de gasten willen ontvangen. Insmart zorgt ervoor dat vanaf het doorgegeven aankomstmoment de bungalow is opgewarmd tot de gewenste temperatuur. De boekingen en aankomsttijdstippen worden opgehaald uit het boekingssysteem.
De medewerkers bij de receptie hebben direct inzicht in het systeem wanneer een gast zich meldt met vragen. Zo zien ze direct of een chalet goed opwarmt of wanneer een CV ketel in storing is.
Het aansluiten van een insmart module plus nieuwe thermostaat kost ongeveer 15 minuten werk. Deze werkzaamheden kunnen uitgevoerd worden door een installateur of medewerkers van het park.